Res sem ga, pa ga kmurčka ni blo!

30 januar, 2006

ena o škatli

Da okno ne joka, imam radiator do konca odprt. Pa še mene ne zebe vsled temu. Moj večni C35 mi pravi, da je krog njega 30 stopinj in še dve desetini. To pa moji stari škatli ni povšeči, uboga je že in ni treba veliko, da se ji scvre možgan. Ravnokar se zbuja v novo življenje, pa imam čas, da jo malo pohvalim.

nakar smo debatirali ...

Blogger Black Betty veli takole:

kaj se je pikiju svcrl možgan? a še živi, a vsaj diha, je priklopljen na kakšne pomožne aparate?

30 januar, 2006 18:27

 
Blogger bolfar veli takole:

ni hudga. sicer se pa spet reinkarnira. to nardi vsakič, ko mu dam prezahtevno nalogo - recimo: malo seštej, malo pomnoži, pa shrani na disk. nimajo serverji zastonj klimatiziranih sob. za pikija je kle pr men mal prevroče. bi ga mogu dat v garažo, pa samo kable potegnt skoz zid. al pa ga pustit, da vegetira, ne pa skos kej brklat po njemu.

30 januar, 2006 19:08

 

Objavite komentar

<< Nazaj, kamor spadaš.