Res sem ga, pa ga kmurčka ni blo!

16 februar, 2006

a si jo najdu?

"A si jo najdu?" pravi Cinca petkrat na dan, ko me pokliče.
"Nisem," rečem, "nisem še."
"A pa si sploh iskal?" vpraša.
"Sem iskal, saj veš da sem." povem.
"A pa si v auspuh pogledal?" navrže.
"Ne, v auspuh pa res nisem pogledal. Grem pogledat zdaj. Samo oblečem se še, ker je zunaj mraz."
"Ma, saj ti ni treba pogledat." odvrne.
...

"A si jo najdu?" pravi spet, ko me pokliče.

nakar smo debatirali ...

Blogger Black Betty veli takole:

In.. no si jo najdu?

19 februar, 2006 00:01

 
Blogger LONELY RIDERka veli takole:

zdej pa se mene zanima, a si jo? kaj to sploh?

22 februar, 2006 20:20

 
Blogger bolfar veli takole:

Nisem jo najdu, sem tudi že nehal iskat. Menda bo kupila novo.

23 februar, 2006 21:17

 

Objavite komentar

<< Nazaj, kamor spadaš.